Ursäkta alla bloggläsande vänner.

         KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÖRSTORA DEM! Sedan "Ctrl samt +"
 
 Hos halvfaster Gid.                         Här var Annas kalas i Göteborg.
Present fr. de närmaste.                      Dagen efter åter ett födelsedagskalas.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter flera påstötningar om att min blogg inte har blivit uppdaterad på länge,
gör jag nu ett litet inslag om, en del av, vad som hänt på sistonde.
Visst händer det ett och annat. Det har faktiskt hänt så mycket att jag inte har
hunnit med att dokumentera allt jag borde ha gjort -- ursäkta så mycket.
Min pigga och glada halvfaster Gig bjöd på en god middag med ett utmärkt vin
därtill, i sitt vackra hem ute i Bunkeflo.
På förmiddagen den 5 oktober körde vi med husbilen till Överåsvillan på Danska
vägen i Göteborg för att fira Annas födelsedag. Ett åttiotal personer deltog i
festligheterna som varade in på småtimmarna. (Varför fotar man ofta folk på
ryggen, speciellt när många är samlade)?
Dagen efter samlades "de närmaste" (14 pers.) på Fiskekrogen inne i Göteborg för
att fira Görans födelsedag.
Fram på kvällskvisten tog vi alla adjö och vi tog oss tillbaka till Överåsvillan där
husbilen stod, varpå vi rullade tillbaka mot Malmö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0