Tacksamma hyresgäster

       KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÖRSTORA DEM! Sedan "Ctrl samt +"
 
                                               Några bilder från vårt hus.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi har haft hyresgäster i vårt hus på Baan Thai Village 2. Det blev bara beröm.
Hela tre (3) A4 sidor i gästboken. Jag tillåter mig att recensera valda delar av
det det skrivna:
"Kära, kära Barbro o Per.
Jag känner Er inte, men detta har varit en underbar 2,5 veckor, att vistas i Ert
paradis.
Jag kom hit med min nära vän Johnny, det är hans förtjänst alltihop, han hittade
hit tidigare med sin familj.
Vi har bara, dvs. bara kopplat av, inte gjort nånting exept. några turer till Hua Hin
och det var exakt vad vi kom hit för. Underbart, helt makalöst underbart.
Nu bär det i väg ----- mot nya järva mål och utmaningar.
Har tagit med mig Ert kort och kommer att höra av mig igen.
----- Ett antal Chang var ett måste varje dag, men det blev ingen "raveparty", så
jag tror att vi har uppfört oss väl, till alla grannars belåtenhet.
Jag har burit in o ut (altan) Orkideér, och vattnat dom varje dag.
 
Riktigt, riktigt trevliga hälsningar till Er båda från oss båda!
 
Sisko o Juoni"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detta var ett av flera liknande inlägg i vår gästbok.
 
Vi vill tacka er aiia för de fina kommentarer vi fått!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0