Sveriges Nationaldag o Jag firas

                          KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÖRSTORA DEM!
* Gå in på Google Earth. Klistra in nedan angivna possitioner under "Ta mig dit"


  
Förberedelse inför grillning           Väl marinerad fläskfilé blev smakfullt grillad.
   
 Alla lät sig väl smaka som avslutades med Barbros frukttårta.    Rättstavat.
                                          N55.568203  E13.212033
------------------------------------------------------------------------------------------- 
På Torup i Bokskogen stannade vi i tre dagar, två nätter, där vi bl.a. firade Nationaldagen
samtidigt som vi firade min födelsedag, och Evas födelsedag som var den 3/6.
Barbro och jag passade på att motionera på flera av promenadslingorna med hjälp
av  "gåstavar".
Själva Nationaldagen (se bilder ovan) blev solig och varm -- fram till kvällskvisten
då Guden Tor besökte oss, med blixt och dunder och regnet öste ner över oss.
En liten videosnutt spelade jag in, där man ser och hör hur vi upplevde det.
Tyvärr kan jag inte lägga in videon på bloggen. På Fasebook däremot kunde jag lägga
in det inspelade -- och bilderna också. Titta gärna in där, under mitt namn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0