Misströsta icke

Till alla mina bloggbesökare.
Är på resande fot --hm, hur man nu gör det med husbil. Har därför små möjligheter att blogga.
Har sänt och kommer att sända små snuttar, med bilder, på Facebook. Sök, på Facebook, under mitt namn!
Är just nu i vår kungliga huvudstad.

Ett par små skratt vidarebefodrar jag till er.
Kramisar
Per

Blondinen går in i tygaffären och säger:
-Jag vill ha gardiner till min dator.
Affärsbiträdet:-Man har inte gardiner på datorer.
Blondinen himlade med ögonen:.....
- But helloooooooo, jag har windows


Till alla dom män som säger ,
"varför gifta sig med kon när man kan få mjölken gratis".
Här kommer en uppdatering till er.
Nu för tiden är 80 % av kvinnor emot äktenskap, varför?
För kvinnor har kommit underfund med att det inte är lönt att köpa en hel gris bara för att få lite korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0