Uteliv under tvenne dagar

 
 Hundar, Nadine, Mona, Eva, Gid o Barbro    blir utspisade av grillmästaren Per
------------------------------------------------------------------------------------
  
 Barbro, Anker o Lise blir utspisade av grillmästaren Per på Torup i Bokskogen
 
 Våra danska vänner beundrar utsikten från vår "pensionärskuvös"
  
                Först vänder de mig, sedan Turning Torso ryggen.

Passar på att "göra två flugor på smällen" och persenterar först mina två
döttrar Mona o Eva, min dottertotter Nadine, min halvfaster Gid (Gunhild)
samt min älskling Barbro. Vars en hund, vars namn jag ej kommer ihåg hade
Mona, Nadine och Eva med sig.
En trevlig grillafton med fint väder och god mat samt en promenad med
jyckarna, på Torup i Bokskogen, gjorde susen.
----------------------------------------------------------------------------------
Våra danska Hua Hin-vänner, Anker o Lise, kom på besök och vi passade på att 
med husbilen köra runt i Malmö med omnejd, som uppskattades mycket.
Vi, däremot uppskattade att de tog med sig beställda dryckesvaror av den sort
som är billigare i Dk.  
De hyrde in sig på hotell i två dagar så de fick tid för sig själva att upptäcka
Malmö och göra lite fyndinköp, kaffe m.m.
Sista dagen möttes vi igen över vars ett glas öl på Gustav Adolfs Torg innan
de, på eftermiddagen, drog hem mot Vaerlöse i Danmark.
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0