Hör och häpna

 
Kan man kalla det för genomlysning       Vilken skönhet--gissa vem jag syftar på
 
           Hon lurar mig                                               Och hör sen

Numera behöver man bara vänta några dagar för att få hörapparater, dessutom
till ett subventionerat pris, tack vare regeringens privatiserande.
Audionomen Ipek på Hörsam i Malmö tog väl hand om mig och hennes kollega
Madelen fotade oss.
Kunde man bli annat än nöjd.
Tur att det inte var min pacemaker tjejerna skulle justera----hum hum.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det bra :)

2010-07-08 @ 12:46:10
Postat av: PG

Bra bildserie! Lycka till med hörapparaterna

2010-07-08 @ 17:48:12
URL: http://www.battrehorsel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0